niedziela, 4 stycznia 2015

Napoleonic Blue-- konkurs! konkurs! w pracowni Patynowy:))

Kolor.......................
uwielbiam kolory........
burgund,turkus, kobalt.



Nareszcie kolory  na moim blogu:))
Biorę udział w konkursie na najciekawszy moodboard inspirowany hasłem „Napoleonic Blue”,który to organizuje Patynowy:))
Czy inspiruje mnie ten kolor?Bardzo! juz mam w oczach mieszanke Burgundy z Napoleonic albo Pure i kropla Napoleonic albo.. i.. ech:)) mnóstwo tego . Mocny ,zdecydowany i myślę ,ze odważny kolor , uniwersalny.Mam nadzieje wygrać:)) Pojechać do Krakowa które kocham:))




Dostać odważną w kolorze farbę i coś nią zmalować:))

5 komentarzy:

  1. powodzenia:) jak by co miłego zwiedzania kto wie moe akurat tobie sie poszczesci:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię takiego odcienia niebieskiego, zdecydowanie wolę miętowy lub lazurowy, lub chociażby duck egg. Co do napoleon blue to widziałam piękną stylizację, która jako jedyna bardzo mi się spodobała, mimo koloru ;)
    Masz tutaj link: genialnie wykonany bufet ;)
    [img]https://edithandevelynvintage.files.wordpress.com/2014/10/dsc_0267.jpg?w=560&h=845[/img]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys ten kolor uwielbiałam ,mam do dziś kilka bluzek w tym kolorze:)ale z czasem wiadomo ,ze gust zmienia się.Ogólnie kocham kolory miętowy ,bordo turkus..Mam nadzieję na więcej odwagi w kolorach wszędzie:)

      Usuń
    2. Baaaaardzo kolorowy ten bufet:))

      Usuń