sobota, 10 stycznia 2015

Krzesła ,fotel i inne pomysły..


Mordując się nad lampą p Eli:)) czekając na wyniki konkursu w Patynowym planuje co i jak pomalować. .Podziwiam też prace koleżanek , które same tapicerują krzesła i fotele.
Miałam po świętach pokazać rezultaty pracy nad lampa ale.......okazało sie to nie lada wyzwaniem. Bardzo cięzko schodzi masa, ktora jest połozona na abażurku i robie to powoli centymetr po centymetrze, zmieniłam tez koncepcję co do wygladu abazuru. W związku z tym ,ze tektura podczas obdrapywania trochę się niszczy położe na niego albo inna warstwę tektury i pomaluję tak jak chciałam albo pokryję go lnem ,ktory będzie mial  dekor...zobaczymy -jeszcze duzo pracy przede mna.
Szukając lnu odkryłam sklep marzeń:))zerknijcie;
http://www.linenmouse.com/
Co mam w planach ?
Bardzo podoba mi się Chippy Look i chciałabym w tym stylu zrobić krzesło i szafkę od maszyny.. tak na próbę..
Wciąż czeka na zrobienie stary babciny kredens z lat 50 ,już oszlifowany z kilku warstw farby olejnej:)
Pamiętacie takie kredensy u swoich babć?



Moja miala..biały z szybkami ,szuflady. Zostało mi duzo As Paris Grey i Pure -myśle ze wykorzystam je w tym projekcie.
  
Uwielbiam tez tapicerowane krzesła i fotele..medaliony itp.

Marzę sobię aby takie krzesło własnoręcznie rozebrac a potem pięknie ubrać-naprawic .Jest świetny ale drogi kurs w Sztukarni - myślę o nim bo należę do osób ,które aby się czegoś nauczyć muszą to zobaczyć:)jednak są odważne dziewczyny ,które na kursy nie chodziły a robią to same ..więc ..muszę nabrać odwagi i mieć np medalion:)))


Teraz uciekam pracować nad lampa i czekać na rozstrzygnięcie konkursu:)

Wszystkie zdjęcia skopiowałam z pinterest i OLX

8 komentarzy:

  1. Powodzenia! I wytrwałości w walce z lampą :) Metoda prób i błędów to super sposób na naukę, więc życzę szybkiego znalezienia odpowiedniego tapicerowanego krzesła i... do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję:) tez tak myslę bo uczę się na błędach rzeczywiście,znajdę sobie krzesełko i zrobię -muszę ,mam nadzieję:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotel marzenie, a taki kredens ,, babciowy,, poszukuję usilnie do salonu.
    Sylwia, mam w domu trzy stare PRLowskie krzesła. Jeśli będziesz miała ochotę się zająć nimi to daj znać. Szukałam ostatnio kogoś kto by mi je odnowił ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko oczywiście ,ze się nimi zajmę chocby zaraz:)) jak tylko skończe lampe i pomaluje kredens to zapraszam ,może ten kredens bedzie pasował Ci do salonu????
      zapraszam i proszę podeślij mi na email zdjęcie krzeseł,pozdr

      Usuń
  4. Przepiękne!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, Ten fotel na samym początku materiału jest niesamowity. Czy byllby Pani uprzejma i podpowiedział gdzie można go kupic? Moje email kajwer@hotmail.com Serdecznie posdrawiam. Basia

    OdpowiedzUsuń