niedziela, 17 maja 2015

Turkusy i złota:)


Miałam szczęście ..zazwyczaj malować duuuuże meble.. kredensy ,szafy .Raz jeden malowałam malutką szafkę nocną i malowało się ja świetnie. Szczerze mówiąc lubię bardziej malować takie małe cudeńka:))ale ,,ale  mam do zmalowania ogromna 3 drzwiowa szafę ,która czeka właśnie u p Bożenki......będzie biała z przecierka i na to transfer ale to za jakiś czas...
Teraz skupię się na tym maluszku:) będzie turkus i złoto...oba woski..
Trochę poobijany ,porysowany ale szpachlą do uratowania.


Kolor na początku był mocno turkusowy..2 warstwy farby.
Po położeniu juz clear wax zmienił lekko kolor:)
Zdecydowanie uwielbiam takie mocne kolory...
Bardzo bałam się go używać myślałam ,ze będą plamy ,ze nie zetrę tyle ile chcę ale nie było żadnego problemu.Czysty wosk pozwalał regulować jego intensywność.

Efekt końcowy ze złota pasta juz kładziona na kolor plus nowe uchwyty--uważam ,ze jest pięknie:)))


Te piękne końcowe zdjęcia sa dziełem Martyny (pani fotograf:) bez jej udziału nie byłoby tak pięknie..

23 komentarze:

  1. Super! Oj, będę tu zaglądać.....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zapraszam.

      Usuń
    2. Witam, bardzo proszę o podanie wszystkich nazw farb i wosków Annie Solan, z których robiła Pani szafkę. Chciałbym uzyskać podobny efekt kolorystyczny na meblu i chciałbym kupić produkty Annie Solan, ale nie wiem które konkretnie.

      Usuń
    3. Jakich farb i wosków użyła Pani? Chciałbym zakupić te same prodkty Annie Solan, aby uzyskać taki sam kolor. Jaki sklep online wybrać najlepiej?

      Usuń
    4. Zazwyczaj zaopatruję sie u P Moniki w Patynowym :) potrafia na 2 dzien od zamówienia dostarczyc farbę! Jest to farba Florance a wosk użyłam tez AS clear a potem ciemny. Pozłacałam pasta Gold Stamperii.Przepraszam ,ze tak pózno odpisuję ale zupelnie brak mi czasu na blog..dzis jednak nadrabiam braki,pozdr i zyczę udanego malowania:)

      Usuń
    5. Mam farbę Florence i dała zupełnie inny efekt, tu jest turkus, kompletnie go nie ma w farbie Florance!!! U mnie dała efekt zieleni.

      Usuń
  2. cudowny efekt, uwielbiam taki.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie wyszło, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mam nadzieje zrobic jeszcze wiele takich mebli:))

      Usuń
  4. Piękna komoda, w szczególności jej turkusowy kolor. Jakie kolory i w jakich proporcjach je zmieszałaś aby uzyskać taką barwę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jenny nie mieszałam koloru no ewentualnie rozrzedziłam go woda delikatnie i potem położyłam 2 warstwy ,nastepnie clear wax i dark wax..dziekuje za miłe słoa:)

      Usuń
  5. Serdeczne dzięki, też przymierzam się do tego koloru ale nie byłam pewna jak on w realu wygląda. Teraz już wiem:) Pozdrawiam Jenny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o sam Florance bez ciemnego wosku to jest to kolor bardziej turkusowy ,ja mam tu połozony dark wax i on zmienił nieco jego kolor , jest przez tobardziej w szmaragdzie ..bez ciemnego wosku bedzie jasniej..

      Usuń
    2. a jaka to złota pasta?

      Usuń
    3. Przepraszam ze tak póżno odpisuje jest to patyna postarzająca stamperia.

      Usuń
  6. naprawdę piękny efekt! Jestem zdecydowanie na tak!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna ta komódka, co to za pasta złota była?

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy tą pastę złotą Stemperia też można kupić w tym sklepie z farbami A Sloan? I czy kładziemy ją przed czy po woskowaniu? Mebelek pięknie zmieniony:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za tak póżna odpowiedż .brak czasu robi swoje. Nie pasta Stamperia nie jest pasta AS ,,mozna ja jednak kupic prawie wszędzie na allegro w sklepach z decu...itd

      Usuń