wtorek, 9 grudnia 2014

Początek bloga i mój z farbami Chalk Paint

Mój pierwszy post!
Proszę o wyrozumiałość z czasem nauczę się jak robić to dobrze.
Chciałabym w nim, w blogu pisać o farbach kredowych ,farbach do stylizacji w ogóle - nie skupiając się na jednej marce ale próbując każdej dostępnej na rynku. Doświadczeniem będę sie dzieliła. Będę też próbowała  zrobić  swoja farbę kredową-korzystając z rad i pomocy już. doświadczonych osób:))
Umiem jeszcze niewiele ale uczę się pilnie:) chciałabym  pokazywać co mi wyszło,jakie sa rezultaty moich poczynań.Szukam wszelkich  rozwiązań,mądrych komentarzy , cenne rady będę stosowała i przedstawiała.
zdjęcie skopiowane z pinterest
Skąd moja miłość do farb,malowania mebli i ich stylizacji? a stąd ,ze mieszkając pół życia na wsi w starym domu babci byłam otoczona starymi ,pięknymi meblami(przedwojenne antyki).Pamiętam ogromne lustro chyba miało 2m,ciemne drewno,wielką szafę,cudnej urody rzeżbioną szafeczkę z lustrem. Potem to wszystko sprzedano:)ja wyprowadziłam się do miasta ,założyłam rodzinę i moje priorytety były zgoła inne. Jednak sentyment do pięknych starych mebli był ,potem Kasia pokazała mi styl Shabby Chick i wpadłam:)) a było to jakieś 15 lat temu. Zawsze marzyłam żeby ,otaczać się tymi pięknymi przedmiotami i tak gdzieś około 2 lat temu znalazłam -odkryłam !! gdzieś w gogle farby Annie Sloan, American Decor, Autentico,farba na bazie oleju lnianego Byta-Yta i inne oraz osoby ,które tworzą cuda za pomocą tych farb.
Zaczęłam szukać i okazało się ,że w Polsce są farby kredowe.Niestety nie dla wszystkich  dostępne chociażby cenowo- jakościowo świetne,czyniące magię z meblami:)
Zakochałam się w nich i chcę tworzyć a co mi wyjdzie ???? zobaczymy.


6 komentarzy:

  1. Ciekawie sie zapowiada;) moze sie czegos ciekawego dowiem na temat farb i ich zastosowania...bede bacznie obserowac;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i mam nadzieję ,ze będzie ciekawie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i wytrwałości w realizowaniu marzeń. Pozdrowiam BielMoni.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia nad projektami !!!

    OdpowiedzUsuń