niedziela, 16 lipca 2017

Szablon i stolik PRL

Pojawiam sie i znikam...tak wygląda to niestety....Wciąż maluje ,uczę się..dostałam się na 3 miesięczny kurs tapicerski:) moje marzenie:) sama będe tapicerować wszystkie krzesła ,fotele..ech juz nie moge sie doczekac
Wracając do tematu-uwielbiam nasze polskie wzornictwo z PRL..właśnie krzesła,stoliki ,fotele i udało mi sie na naszej 3miejskiej śmieciarce dostać taki o to stolik..
Ja uwielbiam te nogi..patyczki:) jest on dość duży akurat taki był potrzebny..pomysł na niego był taki aby na blat dać dekor i żeby miał skarpetki,oraz jasne kolory..
Wszędobylska szarość u mnie w domu i na stoliku też się pojawiła:więc... oszlifowałam go dość mocno,jasnoszarą farbę kredową mocno rozwodniłam i polałam nią blat-nastepnie to wytarłam i została  mgiełka koloru. Na to położyłąm piękny dekor-mandala od p Agnieszki z HagArt i pomalowałam go najpierw farbą ciemno szarą a 2 kolor położyłam biały ,co nadało mu delikatny efekt 3d..Reszta tzn skarpetki i niższy blat to ta sama ciemna szarość.Ze względu na to ,że stolik bedzie dość często eksploatowany -maznęłąm go lakierem ..no i jest..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz